En herrejösses blogg.

Alla inlägg under maj 2012

Av malin - 31 maj 2012 23:29

Nu kan du som har en blogg ansöka om att bli testpilot för My Moment som är en ny drickyoghurt från Lindahls Mejeri, med aktiv bakteriekultur.

http://smartsontestpilot.se/mymoment/bli-testpilot/


 

Av malin - 31 maj 2012 23:09

Imorgon smäller de!! Lämna Svea hos dagmamman och sen far vi hem och plockar fram sakerna till Sara och sen ner på stan med morsan och bästa Emil! Sara kommer runt 5 tiden så ska se till att ha middagen påbörjad (helst klar) tills dess, måste komma på vad fan jag ska bjuda på också, hmm..
Ikväll så fick vi hem ett vardagsrumsbord, äntligen!!! Det vart ett Ikea lack i ekmönster och jag är hel nöjd, bättre sent än aldrig såklart!  


Nu ropar sängen och jag ska nörda lite till här..
/malintjus 

Av malin - 31 maj 2012 07:50

Vaknade 5 i 6 och då kom Svea in och ville kramas till klockan ringde godmorgon kl 7. Nu har jag skickat Svea till dagmamman och Tobbe är på arbetsintervju, hoppas det går bra!!
Klockan 9.30 ska jag infinna mig på Synsam, hoppas Tobbe blivit klar tills dess eller om kanske morsan är snäll och passar Elvira medans jag är där. Sen blir det att flytta runt här hemma och leta en ny byrå, våran vart precis såld så nu ska vi kolla efter en ny, mindre och lite lättare :)


Ta mig tillbaka.

 


Drömde sjukt inatt, men det gillade ja ändå på ett sätt, inget hände! ^^,
/malintjus 

Av malin - 30 maj 2012 21:52

.. plötsligt låg jag bakbunden och naken i sängen!! Du och jag under täcket baby!


Sitter med lite mango och päron tillsammans med en klick kesella! NU ska jag bombadera er med en massa bilder som jag missat att lägga upp, alla bilder på datorn var kvar också, så nu ska jag skicka efter alla så inte de försvinner!


Datorn kom hem i ett herrejösses paket. 
Min käk som jag gjorde, super gött!
Sen världens bästa svärmor köpte min kärlek i några år till!! 

         


Eurovision fest hos svärisarna med herr och fru Alm och Sverige vann (svårt att missa?!?!?!)

                                     


Besökte ju pappa och farmor och hade Elvira med mig. Gissa någon som grät? Underbara farmor!!

         




Dom bästa ungarna hittils, och jaa då är Tomas inräknad med, han kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta, älskade barn (som har blivit gigantisk) <3

         



Nu tackar jag för mig och ska kika vidare på cyber space och sen kika på BB.
/malintjus   

Av malin - 29 maj 2012 15:02

Idag så kom det en avi i brevlådan, underbart! Datorn är tillbaka och förhoppningsvis så får vi databordet idag också, i hope so, hatar att ha datorn på byrån, hmm..
Snart helg och då blir det Avesta festivalen, Sara kommer på fredag och sen på lördag blir det med Mona och barnen och kanske lite grillning på kvällen, eller ja det blir det, men kanske Mona och kidsen med! Sen rullar allting på för fullt, på torsdag ska jag även till Synsam, vad som händer där får vi se, synundersökning iaf, nya glirer kanske? Haha jag är så duktig på att vara mystisk! Men iaf, TObbe ska på jobb intervju också, så kul och vi håller tummarna för fullt! Så ser det ut hittills.


Fick en kaffe på Shushin odag och nå gurka med vinäger och sjögräs, gött som faan!

/malintjus 

Av malin - 28 maj 2012 11:23

Sitter just nu och pluggar för fulla muggar, får ju inte riktigt svar på de frågor som jag har och då har jag ringt till 4 banken, Swedbank, Swedbank, Almi och Handelsbanken. Men jag ger mig inte, ju fler jag ringer till, lite mera får jag ju, hoppas bara att Erkki förstår detta, hm. Det är ju ändå mina betyg det handlar om, ajajaa, bara att bita ihop och köra på som den fighter jag är!


Svea ska vara länge hos dagmamman idag, redan kl 8 var hon där och allting gick bra, ska hämta henne 16.3o så hoppas dagen gått bra med. Igår var det ju morsansdag och jag bjöd min mamma och svärmor på smörgåstårta, så nu äter jag snart ihjäl mig på de som finns kvar. Var ju dit i förrgår blir det nu och vart bjudna på middag och självklart kollade vi på röstningen av Eurovision, så nu blir det att beställa biljetter till finalen i Sverige för nästa år, lätt att vi ska dit!! HAHA.


Appropå min rubrik så förstår jag inte hur man kan skaffa barn när man inte kan ta vara på de som man redan har. End of story, my opinion!

Av malin - 24 maj 2012 22:32

Svar till Angelica; Ja verkligen, ut med Amandus, jag tål verkligen inte honom, bläääääh!!!

Nu ligger jag i soffan, har rakat bort pälsen, målat tånaglarna, skrivit och skickat in en uppgift, igår vart det två och idag 1, nu blir det att fixa lite mera på andra uppgifter. Men snart blir det att måla finger naglarna, svarta såklart! Måste nog köpa mera färg snart! Sen blir det imorgon en stor dag!


På måndag blir det heldag för Svea hos dagmamman, imorgon däremot och hela helgen är det fullspäckat.
Stohandling, barnens dagar och sen tid hos svärföräldrarna.

/malintjus

Av malin - 23 maj 2012 22:48

.. Bu fucking hu!! Jävla Amandus ska sitta och pipa och gnälla. Sitta och slicka röv och tramsa. Camilla Camilla Camilla, hon är UTE!!!
Länge leve just nu Annika och Lars, men mest Lars såklart!! Hanna J har nog aldrig varit såhär naken någonsin. Jag skäms nästan, konstigt nog.. Men det är grymt pinsamt.


Finns inte så mycket mera att skriva, har skickat in lite uppgifter och kommit ikapp en hel del och imorgon skickar jag in en till uppgift. Måste komma ihåg att beställa boken till historian också.

Dags att ta tag i träningen också, måste få mer disciplin!!
/malintjus


Ovido - Quiz & Flashcards