En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av malin - 11 juni 2012 23:01

Somnade runt 7-8 på soffan, hate that, men vad gör man? Vaknade 15 min in på Sverige matchen så jag gjorde lite popcorn och en smoothie så var jag på g och orkade se igenom hela matchen, tycker Sverige har kunnat ge mer ifrån sig och tok ut lite mycket seger när Zlatan gjorde första målet. Men sen Ukraina, vart ska jag börja?! Är dom filmstjärnor eller?! Har nog aldrig sett så mycket filminng ifrån ett lag NÅGONSIN!


Nu blir det snart kväller och imorgon börjar vi dagen med att lämna Svea och en promenad.

/malintjus

Av malin - 11 juni 2012 14:04

Gjorde som jag sa tidigare i föregående inlägg, det vart en morgonpromenad på hela 54 minuter, imorgon ska jag hoppas på en till promenad med morsan innan dagen börjar.

Kom hem och fixade en massa här hemma och sen bjöd vi svärmor på lunch - ris och chili con carne, yummie! Kunde göta den lite med kryddrik nu när inte Svea skulle käka. Men har en massa ris kvar så ska göra någon barnvänlig maträtt så jag kan mixa till Elvira också så hon har, nu är det dags för humanisk föda!!


Just nu sitter morsan med nagel lack och ska bli fin om tassarna, Tobbe är på praktik intevju och sen ska jag ner och hämta ut lite paket och till sist hämta Svea ifrån dagmamman.

/malintjus

Av malin - 11 juni 2012 07:30

Då började min dag idag. Elvira vaknade så Tobbe matade henne och medans de så fipplade jag lite med iPhonen och sen tänkte jag, nej, varför somna om ? Jag ska ändå upp om 1 timme och lämna Svea hos dagmamman. Så jag kastade in en maskin tvätt och sen ner i sängen och myste med Elvira. 
Tobbe har nu lämnat Svea och är påväg hem.


Nu blir det promenad med morsan och Elvira! =) 

Ovido - Quiz & Flashcards