En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av malin - 17 juni 2012 19:34

Vi spånar fram och tillbaka hela tiden om vi ska beh¨ålla barnvagnen eller om vi ska sälja den, den är ju jätte behändig om man är ensam medbåda ungarna och vill ta sig någonstans. Men jag är ju så himlans vagn kåt så jag vill ju ha en på bredden istället för längden.


Hmm undra sa flundra..

Av malin - 17 juni 2012 14:37

Haft en inne dag idag med, regn regn regn och åter regn, så jävla tråkigt, men vad ska man göra? Dagen började bra iaf så den klagar jag inte på, mys i soffan med ungarna, underbart!! Sen käkade vi lite lunch, Tobbe ställde sig och stekte pannkakor och det gick verkligen hem, shit så gott det var! 

Annars så kollar vi på Van Veetaren och försöker få tag på fler filmer, men det är ju typ ingen som har, tråkigt! Men hur som haver, det lutar faktiskt emot en kebab sallad med extra kebab kött till middag idag, salladerna ifrån Roma pizzeria i Skogsbo är ovärderliga, mummsfillibabba!!




Ska snacka med Jennifer sen om tatueringen så hon får rita om den, hoppas hon inte blir galen, ska förflytta den bara ifrån foten till vaden, yummie! Sen ska jag gå ner till en riktigt så den får fixa min misslyckade fågel, buhuuu!!


   

Av malin - 17 juni 2012 08:43

Igår så fick jag nå hattefnatt, kunde verkligen inte somna så jag fick vackert gå ut och lägga mig på soffan och hoppas på bättre, slog på filmen Höstlegender, men den var bättre än jag trodde så jag kollade på den och sen vart klockan drygt halv 5 innan jag somnade, vaknade runt 7-7.3o utav Svea och Tobbe som klivit upp, bättre kan man ju inte vakna upp till :)


 


Idag är det även tråkigt väder, men jag ska försöka trycka in en promenad iaf, Tobbe sa att det kanske skulle bli uppehåll framåt 12, håll tummar och tår! Annars blir det inte så mycket idag, baka mera kanske? 

Lär planera in midsommarfirandet också, på fredag blir det hemma hos svärisarnaoch på lördag troligtvis hos Jessica. 

Hur ska ni fira eran midsommar?
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards