En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av malin - 19 juni 2012 20:27

Nu har vi knopat och knåpat ihop alla jävla dopkort så nu är dom beställda och klara, riktigt nöjd, det var, trot eller ej, Tobbe som gjorde dom och sen hjälptes vi åt med att skriva adresserna. 20vita kuvert kommer skickas ut och totalt blir vi (om alla kommer) 52st.

Annars har det inte hänt  så mycket idag, hämtade iaf hem en Findus mat, har ni gjort de? Jag valde 

Kycklingfilé i het röd currysås med basmatiris, sugar snap peas och mangosalsa

 


Prinsen valde någon inte så stark men kyckling med kryddig tomatsås om jag inte missminner mig.

Fast nu har jag ljugit för er, lite har jag hunnit med! Gjorde i ordning käk till prinsen för han hade ju inte med sig någon matlåda till jobbet så kastade ihop lite makaroner och korvröra. Sen bjussade morsan på lunch och köpte även lite klänningar, byxor och tröjor till flickorna, tackar!

Kom hem och såg att det låg ett brev på dörrmattan, till mig.. Aldrig någonsin hänt att bara JAG fått brev så detta brådade inte gott. Nej det gjorde de inte heller! Var ifrån fröken doktor så nu är en remiss skickad för ultraljud om magen, håll tummarna!


Nu är det dags för att ta bort vinterpälsen som kommit tillbaka!
/malintjus

Av malin - 19 juni 2012 14:04

Hon anser sig själv inte som hjälte för att hon räddade sina barn ifrån att bli uppslukna utav tornadon, hon anser sig själv bara vara en vanlig mamma som gjorde allt för att rädda sina barns liv. 

Jag har precis sett Ellen Degeeners show och jag har gråtit, så känslomässigt starkt inslagen var, herremingud! Hon förlorade lyckligtvis nog bara sina ben och efter 2 månader kunde hon gå fast läkarna sa att det skulle ta dryga 1 år. Bra kämpat Stephanie Decker!
Här kan ni läsa om deras hemsida och här är en sida till :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards