En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av malin - 8 juni 2012 08:18

.. nu har jag lämnat Svea och väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan åka ner på vårdcentralen och bli tömd på blod. Nej kanske inte tömd, men dom ska ta lite granna och sen nästa veckan kanske det blir ett läkar besök. Hoppas verkligen att proverna visar något, men med mitt flyt så kommer det inte svar direkt utan om 7 dagar eller vad det brukar ligga på.


Glass ätande - såg på reklamen att den växer tillbaka, men det var tydligen bara lögn!! :(

 

 


Elvira sover och sover, hon blir proppmätt på majsvällingen och det är ju bra att hon blir mätt! Annars händer det inte så mycket i våra liv just nu, hoppas dagen går fort idag så jag får sova igen, haha! Ska kolla på Jennifer (Tobbes kusin) när hon tar studenten och imorgon blir det student fika + bröllopsfirande middag nere på sushin för Tobbes farmor & farfar. 


Kastar in lite ovesentliga bilder till det här inlägget, sen tackar jag för mig!!


         

Ovido - Quiz & Flashcards