En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av malin - 18 mars 2012 23:49

Dessa skönheter vill jag ha på mina tassar, sjukt snygga!


 

Av malin - 18 mars 2012 10:43

.. for a change i think..

Igår vart det en promenad upp till svärisarna, gick en liten omväg så det fanns mer möjlighet för Putte att göra ifrån sig. Jag hoppade in i Åses bil med svärmor så vi åkte till Min lilla mormor och jag och kollade lite, gud så fina saker edt fanns, så när vi får pengar blir det att ta en tripp dit och köpte lite lyktor och annat smått och gott.

Käkade lunch hos dom och smuttade på lite vin eftersom dom skulle iväg. När dom åkte så tog vi en promenad hem med ännu en omväg, underbart när jag sen ser hur långt vi gått, 11,56km!! 

Middagen vart så sjukt jävla god med och jag är grymt nöjd. Drack lite vin, tog ett varmt bad och sen slank det även ner en Amarula, osch!! Njöt riktigt utav livet igår - så som man ska göra ibland.

     

 


Nu sitter jag här, pissnödig som vanligt, tycker jag inte gör någonting annat än att kissa och återigen kissa. Idag blir det att hjälpa mamma lite, promenera och kanske ett stopp i en lekpark??

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards