En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av malin - 11 mars 2012 22:43

 


Dagen började med en frukost för de kungliga och en tripp över till mamma så hon fick lite tavlehyllor och spegeln uppsatt. Medans Tobbe borrade så gick vi till affären och handlade till middagen. Satte upp skiten och sen traskade vi vidare till Älgstigen till dom bästa svärisarna! Gick upp dit med ett andningsstopp innan backen och sen hela raka vägen, när vi stannade och rättade till Svea i vagnen så gick jag på stället, hejja fucking jävla jag! Gick 10 minuter snabbare också, nere på 53 minuter nu, åååå kungligt! 


       


Donade lite hemma hos dom, b la fixade så att vattnen rinner ner till brunnen, mjölksyra i armarna, hujedamig, men bra träning!! Vem behöver gym när man har dom? Hursomhaver... Fick skjuts hem och sen hem till mor flr middagen var klar, den utsökta lasangnen, går aldrig att misslyckas! Kollade liute på tv och drack kaffe, hem och la barn, kollade på tv och nu sitter jag här..


Kåt som jag är på HM så blir det att försöka övertala Tobbe om något enstaka plagg till Svea och kanske en tröja till mig?

Av malin - 11 mars 2012 09:43

Jag trodde jag skulle bli tokig i morse, ungarna har i omgångar vaknat och vi har varit duktiga och tagit varannan gång jag och Tobias. Men när Svea kommer in och myser ner sig i sängen och sen kastar sig upp, river runt i lägenheten och sen kommer tillbaka och TÄNDER lampan, gaaaaaaaah!!! Både jag och Tobbe kastade täcket över oss, fyttifan!!!

Men nu är frukosten avklarad iaf, det vart en smoothie; kvarg, blåbär/hallon, havregryn och lite päronjuice. Sen vart det som vanligt ett glas c-vitamin och sen ½liter vatten.

Svärmor min är inte så jävla dum som hon ser ut.. Till varje måltid så blir det ½liter vatten och då får man ju i sig 2 liter och sen lite tillgodo eftersom jag springer och små dricker där emellan. 


Nu blir det att klä på sig och kila över till morsan, ska skruva upp hyllor och spegeln, men medans Tobbe borrar så går vi tjejer på affären och handlar till lunchen, morsan bjuder på den super duper goda lasangen som bara hon kan!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards