En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av malin - 9 mars 2012 21:09

Lite bilder ifrån gårdagen, städ och mat.


 


Men nu såå.. Äntligen har jag gått en lugn stund med ett glas citron te, hoppas min hals och näsa vill ge med sig. Ska ta en varm dusch med prinsen efter detta och Elvira vill somna, hon är fortfarande dålig, men mycket bättre, just nu ligger hon i baby gymmet och är jätte glad. 
Dagen började med en super god frukost (- endast för rock stjärnor som jag!), mitt i frullen så ringde morsan och ville att jag skulle följa med till veterinären för hon hade fått en tid, jahapp. I med frullen och sen ner med Svea i vagnen så det vart en långis idag fast det var vilodag som stod på tapeten. Kom hem och då hade prinsen gjorde lucnch - spaghetti & k-sås, städade efter de och mamma kom på en kaffe. Hon tog Svea och gick på affären så jag och Tobbe satte upp hall spegeln, mamma köpte glass till Svea och sen en kucling så det vart grillad kyckling, ris & currysås (+ sallad till mig). Är superduper nöjd med kök och hall just nu, eller en tavla ska nog upp i hallen sen är den klar. Men vardagsrummet är långt ifrån klart, men snart såå.








Nu fick ni en riktigt bild bomb, hoppas ni nöjer er tills imorgon. Nu blir det spa med prinsen!

/malintjus       


Ovido - Quiz & Flashcards