En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av malin - 8 mars 2012 23:23

Snoret bara rinner på mig och Elvira, fast hon har någon jävla ond hosta också, låter som en gammal rökare och man hör hur ont det gör när hon hostar, usch, det gör så ont i mig när jag hör henne. Men iaf, jag är också sjuk, haha. 
Var upp till svärföräldrarna och käkade tjockpannkaka med bacon/fläsk i och det var sjukt jävla gott, men serveras det någonsin äcklig mat där? NEJ!


Kom hem och såg halva Biggest Loser, så imorgon blir det att se den första halvan. Har bäddat sängen och Tobbe håller på att rensa tvättmaskinen så det för en gångskull kanske kan lukta nytvättat istället för bajs när man har tvättat. Kokade ägg under Big Brother pausen så nu är frukosten klar inför morgondagen, så jag slipper börja med min när Svea nästan har ätit klart sin, så himla tråkigt. Men nu är jag ett steg före, yaaaay!


Bästa svärmor har gått ner i vikt, bästa Sara har gått ner i vikt, nu är det bara jag som ska bli av med förkylningen och ge järnet! Jag är så otroligt stolta över er, love you giiiirls!

/tjocka malin

Ovido - Quiz & Flashcards