En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av malin - 7 mars 2012 15:11

Jag gjorde lite träning här hemma, det vart; armar, ben, fettförbränning och lite kordination. Tror inte det blir någon lång promenad idag då Elvira är sämre, hon ser ju näst intill döende ut, likblek som bara den, lite som Farbror Fester i Familjen Addams. Peppa peppa ta i trä att vi inte alla ska se ut som henne. 


Lill Hulda var väl inpacketerad igår när vi gick upp till svärfar för att hjälpa honom med att fixa klart det sista inför inflyttningen av det nya kontoret. Gick dit på 57sekunder snabbare, då vart det endast 3 stopp och sen 1 på kiosken för att köpa vatten. Jämtfört med förra gången då vi stannade 6gånger. 

 


Dagens frukost, smakade inte allt för gott, så vart 2 smörgåsar till och lunchen stod Tobias för, rå stekt potatis med korv, bacon och ägg, smarrigt. 


 



Mammas hjärta  


        

Av malin - 7 mars 2012 10:08

Elvira, Svea och jag är just nu förkyld, inte en lek, eller jag är väl inte förkyld, var väl hängig igår och är inte så pigg idag, men med lite frisk luft och träning så är jag nog på fötter igen. 

Idag blir det armar & ben, kollade på övningarna och dom verkade inte allt för svåra eller jobbiga, så jag ska ta mig an dom. Skam den som ger sig!


Annars idag så blir det att städa klart det sista, bära ner i förrådet, tvätta, byta sängkläder, damma, ja en riktigt stor städning, självklart ska vi trycka in en promenad också. 

/Rockande morsan!

Ovido - Quiz & Flashcards