En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av malin - 12 mars 2012 15:48

Natten har varit åt helvete på ren svenska, ungarna har återigen vaknat i omgångar och Svea hade feber så hon fick även alvedon. Vid 6 tiden kom hon in till oss och skulle ha upp oss, aldrig i helvetet! Så även hon somnade om tack å lov. Gick ut med Putte vid halv 8 och mötte svärmor, fick välling och napp som vi hade glömt igår. 

Fixade en dunder smoothie och frukost till dom andre, sen när vi satte oss för att äta höll jag på att kräkas, fyttifan va vidrig smoothien var, misslyckad som bara den. Så jag drack upp mitt vatten och sen stekte jag en omelett, den vart däremot gjord för en rockis som jag!!


 


Gick över till morsans lägenhet och hämtade maten som hon inte skulle ha. Lunchen vart det rester från igår, lasange, göttans! Gick ner på stan efter luncehn och där hade jag möte med syon så nu ska jag börja plugga, hell fucking yaaah! Hoppas och håller verkligen tummar och tår att jag kommer in och att alltiung går galant. Back to school!

Appropå lasange - mat, lets eat something!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards