En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av malin - 10 mars 2012 23:33

Jajjemensan då gott folk, jag tycker att Loreen är en solklar vinnare, hade skämts ögonen ur mig om Danny hade vunnit. Efter Mello så tog jag en skön dusch och unnade mig lite fotmassage och filade tassarna så dom vart lite lenare men får nog ta en omgång igen imorgon eller övermorgon.


Gårdagen i en skön lermask.

 


Nu ska jag kika på lite kläder, hej å hå!! 

Av malin - 10 mars 2012 19:51

Dagen började med en frulle och efter den tog jag och Putte en promenad runt kvarteret, hem och platta håret och medans jag gjorde de så fikade mamma, Tobbe & Svea. Klädde på oss och gick ner till Skatehallen som skulle ha loppis, men jag tror att det var 4 bord i en stor hall och dom hade ingenting. Hem och plockade ner det sista till källaren. Nu är vi helt klara med alla lådor och annat skit!





Busade med Svea medans Elvira sov och knäppte lite kort.


 

Mina kusiner (3 av dom) kom förbi ifrån Bollnäs på en fika och myste lite med barnen. Jätte kul att se dom, Tina träffar jag ju nästa månad då det är hundutställning och hon ska jobba, Julia & Josefine ska med då också, kanske Johanna.


 


Tog em promenaden med Putte i spö regnet, härligt men kallt. Käkade en underbart god middag också, yummie! Nu är Svea på vrång humör och mello har börjat!! Hejdå! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards