En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av malin - 1 mars 2012 19:41

Var upp till svärisarna på em så Tobbe fick hjälpa sin pappa med att fixa Mia's nya arbetsrum. SJälv så fick jag bli lite bortskämd, fick 4 lyktor, 2 doftljus och en köksvåg, hur underbart är inte de?! Nu kan jag väga maten och följa råden ifrån FF, åååå jag är så jävla nöjd! Ikväll ska jag göra lite matlådor som jag kan ha, åååå, jag är så fucking jävla taggad. Jag kör ju inte det där fullt ut, men det mesta ska jag försöka med, hejja hejja!!

Lite som jag tryckt i mig.

 


Mamma bjöd på middag idag, fläskpannkaka med lingonsylt och grädde, mumma!! Annars så har vi två busiga barn här hemma som inte vill som mamma & pappa vill. Blir iaf en tidig kväller, direkt efter BB eftersom jag ska på möte imorgon med skolan och hoppas vi kommer fram till något bra!


Älsklingarna får tacka för idag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards