En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 25 april 2010

Av malin - 25 april 2010 09:16

Igår så kom jag hem och det vart ju inte en lugn morgon, efter lite gap och skrik så hoppade jag in i duschen och han gick. Sen när jag nästan hade sminkat mig klart så kommer han hem och har med sig en present till mig, jag fattade direkt vad han hade men han var så söt när han gav mig dom så man kan inte vara arg på honom då.


   


Sen käkade vi på donken, upp till Susanne, fixade ute i Gula villan och sen Isaks hår, tuppkam med blått, tjihii. Sen kom grabbarna så vi körde tips promenad, lekar, paket öppning, grillning, frilek, film, ja lite allt möjligt. Trevligt var det. Sen körde Susanne hem oss så vi fick handla lite på vägen också. 


 

Käkade tacos och sen kröp vi ner i ett bad och myste lite, efter bade vart det te drickning och yatzy, shit vad jag suger på de, haha. Sen tog han Putte och jag la mig för att sova och jag måste ha somnat direkt, skönt!

Nu blir det frukost.
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards