En herrejösses blogg.

Alla inlägg under mars 2010

Av malin - 26 mars 2010 08:59

Har varit vaken i ungefär 3o minuter nu, förstår verkligen inte varför vi vaknar klockan 8-9 varje morgon, hmm.. Pratade en hel del igår och gud så skönt det var, hoppas allt blir bra nu som vi har pratat om. 

Ska kanske åka till Avesta och storhandla hem mat och skit saker, fick pengar igår och har inge mat hemma, intressant! Sen märker vi när jag/vi åker till Ljusne och hur länge den visiten blir.


Tobbe pratade om att det ska vara någon marknad idag så vi får se hur det är med de, eller hela helgen sa han men det märks, hans minne är ju som en guldfisk.

Nu blir det frulle, dör av hunger! =)
/malintjus 

Av malin - 23 mars 2010 12:11

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för denna super dåliga uppdateringen. Jag är helt slut och har inte orkat engagera mig i detta. Mycket har hänt på så kort tid, både positiva och negativa saker har hänt, men mest positiva.

I fredags så var sista dagen på jobb coachningen, mumma serverades.

 


Sitter hemma nu och har precis gottat i mig en skagen macka med räkor & ägg, så fruktansvärt gott! Snöade när jag slog upp ögonen så det blir en inne dag idag.

  


Gårdagen gjorde mig så förbannad!! Började bra med kaffe på Norelund och sen kaffe hos Marlene. Hem tvättade och sen donken en snabbis, när tvätten var klar så hade någon annan börjat tvätta, PÅ MIN TVÄTT TID, äckelblattingar som inte fattar att dom får vänta på sin tur, hujeda mig, nackskott på packet här!

Sängläge nu, adjöss!
/malintjus 

Av malin - 16 mars 2010 21:12

Snoret forsar på som om att man har en dusch påslagen. Nästan så jag funderar på om jag ska ta och stoppa in tamponger i näsan så det absorberas upp!

Sitter och hämtar andan, har varit och hämtat tvätten och ska snart hoppa in i duschen, men om magen får som den vill så ska jag bo på toaletten ett tag, uscha. Men det blir iaf en tidig kväller imorgon verkar dagen vara fullspeckad. 

Uscha, korta inlägg idag och utan bilder, kommer nog imorgon.

/malintjus 

Av malin - 16 mars 2010 12:52

Plingade på dörren och Putte började skälla, jaha tänkte jag vem fan är det som kommer nu. Då var det lilla V som kom på ett glas citronvatten och i samma veva kom prinsen hem också så jag fick sällskap i ca 3o-4o min. 

Nu sitter jag proppmätt och kollar på filmen Space Buddies, skit bra ju och spännande är de, tjoho! Ska ta och plugga lite körkort sen också och sen blir det att göra provet om människan & fordonet och sånt där. Måste spara pengar till Risk ettan och sen ringa till körskolan hemma och sen fixa med halkbanan och ha mig.


Måste nog sova en timme eller två.

/malintjus 

Av malin - 16 mars 2010 08:51

Tror jag börjar blir sjuk, vaknade runt 7 och var helt täppt i ena näsborren och snoret bara rann i den andra, usch! Mina kroppsdelar har somnat hela tiden, haha. Nu snart tror jag att världen min ska gå under, men jag står upp!

Ska ta och käka frulle snart och senare ikväll, rättare sagt klockan 17.00 ska jag börja tvätta. Sen ska jag kanske masa mig ut på en långpromenad om min kropp tillåter det, jag måste iaf ut på promenader med Putte så varför inte masa sig på en långis?

Nässpray nästa!
/malintjus 

Av malin - 15 mars 2010 19:49

Satt och började akut plugga körkorttet vart super taggad på två röda. Så medans Tobbe bytte dörrar så började jag plugga, gick galant, så nu har jag klarat av alla vägmärken och ska snart börja med Fordon, Människan och allt det där. 

Hörde sen att det började skrika utanför fönstret Tobbe & Malin, då var det gosiga A & Mona som stod utanför så vi tog en promenad hem till dom så jag fick hämta mina kläder och gardiner, så imorgon blir det att testa. 

Håller på att hungra ihjäl just nu så jag ska ta och börja med maten medans Tobbe är flitig och pluggar till sitt körkort, nu ska det bli vuxenpoäng! 

/malintjus

Av malin - 15 mars 2010 16:56

Humöret är på toppen och jag kan nog inte bli på depp humör idag! Vi fick lägenheten, så jävla underbart! Så den 1/5 flyttar vi så vi hinner säga upp den här lägenheten med. Imorgon blir det att tvätta, har fått kläder ifrån Mona så jag ska testa dom och tvätta, sen fick vi gardiner också så det är toppen, fina. 

Städade lite också, så nu är det diskat, dammsugit och skurat fint sörrunini! Får se vad jag ska göra sen, jag vill ut och gå men inte ensam som vanligt. Kanske masar mig ner och hämtar sopsäcken med kläderna bara och sen får det vara nog, hm, vi får nog allt se. Ska laga mat med iaf, korvstroganoff med ris, så jävla sugen så ni anar inte!

 


Lyckligare än såhär går inte.

/malintjus 

Av malin - 15 mars 2010 14:27

Svar fick jag och det var ett skönt svar. Så Tobbe kom och mötte mig sen gick vi till Apoteket så jag fick köpa Bepanthen till tatueringen. Väl hemma började go gubben städa och va duktig, käkade och la oss och kollade på Family guy, i love it! 


Nu sitter jag rakt upp och ner och mår illa, pizza är så fruktansvärt mättande, shit alltså! Får se om det blir en långpromenad idag eller om jag står över den. Ska plugga körkort idaf, jag måste tamme fan bli klar med det nu! 


Håll tummarna på att vi får den!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards