En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 april 2010

Av malin - 17 april 2010 09:40

Sitter nu efter att ha diskat ett berg med disk, kaffe i högsta hugg, ska snart fixa te och smörgås till frukost, så gott, kan inte sluta äta de! 
Snackar med världens bästa Mattias nu också och berättade precis att jag va gravid haha, så gosig han är. Saknar verkligen tiden från gymnasiet, när det bara var jag - Ronny - Vadim - Mattias & Simon, mina pojkar, dom var verkligen min familj, mitt allt, mina bästa vänner! Älskar & saknar er så fruktansvärt mycket!


Jag & Simon, best friend!

  


Ska upp till Norelund idag igen, toppen! Nu börjar det ju bli sommar så alla blir på gott humör och det var lika underbart där uppe som när jag kom till gården. Jag älskar verkligen sommaren, den gör mig så lycklig och glad.

Mat tajm!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards