En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 april 2010

Av malin - 13 april 2010 22:37

Har ju nästan glömt dagens låt så den ska jag lägga upp också.
Nu har jag även tvättat klart, varit ut med Putte (som ska få en till promenad) och vikt tvätten tillsammans med gubben. Ska ta fram madrassen och bädda i badrummet eftersom min natt kommer spenderas där, får se om jag får sova inatt.

Låtens val var rätt efter ett samtal med Petter.


Nej nu ska Tobbe få ladda hem spotify så jag får musik inatt.
/malintjus 

Av malin - 13 april 2010 16:43

Svar till Wierdy; Haha, nej nej, tänkte slänga upp dagens låt varje dag. Höhö.


Vaknade imorse när Tobbe stack, men det var ju bara att ligga kvar i sängen tills klockan närmade sig 20 i 11. Hoppade in i duschen och fixade mig till tiden hos optikern. Så nu har jag hittat nya glasögon, inte ett dugg lik dom som jag har, men dom funkar dom där med. Var skeptisk igår när jag testade men idag fastnade jag mer för dom. Så vi får se på torsdag om soc går med på de.


 

Har blivit nå knas med mig också, jag kan inte sova om Tobbe somnar före mig, haha skit sjukt, jag måste lägga mig i badkaret så jag blir mjuk i kroppen sen försöka, i hate it! Så nu har jag kommit på att jag ska sova i badrummet inatt och se om det går.


Ska dricka upp mitt kaffe innan tvättiden börjar, hurray!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards