En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 20 april 2010

Av malin - 20 april 2010 08:30

Igår så hade vi lite tråkigt och undrade vad vi skulle göra eftersom vi bara hade 2 maskiner tvätt. Tobbe gick ner och hängde skiten och sen kom U så vi åkte och spelade kort. Tog en rask promenad hem och sen däckade jag. 

Vart en bra start på morgonen iaf, morgon gos och sen kaffe, kan man begära mera? Att få ligga och bli omhållen med sin älskade, fadern till sitt barn, sitt liv, lovley!
Satt och nördade som vanligt vid facebook och va ser man? Nostalgi bilder från Power meet 09!
1. Magnus, Per & Micke (min blomma från - också.)
   

2. Jag, Jässica & Råbärt dagen vi ska hem, jag var tvungen att dricka en öl efter besöket hos Hedemoraborna Peter, Roger och någon till, höhö.
   


Nu ska jag ta en macka, dricka kaffe och snacka med Petter.

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards