En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 april 2010

Av malin - 12 april 2010 18:04

Låten som jag menade är denna.


Har varit en turbulent dag fast även skön. Efter mitt bloggande så vart det nå galet, började blöda näsblod över hela pizzan och spydde som en gris, Tobbe kom och hjälpte mig till sängen och tog med sig hunden Putte. Efter någon timme masade jag mig ut till Tetta, kollade på nya glasögon och sen köpte vi mjukglass och drack kaffe ute i min park, mysigt och skönt, avslappnande iaf.


Puss & kram.
/malintjus 

Av malin - 12 april 2010 09:12

Senaaste tiden har varit extremt torbulent. Har sovit hos Cenita och gosat med min Lina. Helgen spenderades till 100% med prinsen. 
Fredags; Åkte till Avesta och hade en Steinbach dag, handlade kostym och kollade runt lite knäppte kort, åt lunch och kollade på klänning vacker!
Lördags; Drack kaffe på Norelund och gos på kvällen.
Söndags; Drack kaffepå Norelund, kortspel med U & V, mys med prinsen!

Sitter yrvaken nu och hör min nya bästa låt, så jävla bra låt så jag får gåshud. Laddar upp låten i nästa inlägg för jag sitter på min lilla då och det är så knasigt. Ska försöka ta tag i det här nu , nu händer det mycket i mitt liv och jag har något att skriva om.


Åh änglabarn.
/malintjus

 

Ovido - Quiz & Flashcards