En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 4 april 2010

Av malin - 4 april 2010 10:54

Vet inte riktigt vilken dag det är, lite svårt att hålla reda på vilken dag det är när man inte gör nå om dagrna, haha. 
Har varit borta från bloggen fast jag sagt att jag inte ska sorry, men vi gör ett nytt försökt.

Gårdagen; Vaknade och slappade hemma, handlade och städade. Sen en promenad upp till V och hämtade min duk och träffade några till. Vidare till Susanne för vi skulle se på film, men ändrade planer, krogen för hela Norelund gänget! Så gick med dom ner till stan och hem å käkade, och sen sov. Tobbe kom hem runt 2-3 och då va det kört. Fick såna där konstiga ryckningar i benen och kunde inte somna om, efter 30 mi  la jag mig i badet och försökte bli trött, lyckades efter ett tag somna.

Vaknade flera gångenrimorse och sen sista gången var när U ringde och Tobbe skulle åka, nu sitter jag här nyvaken och har ingen aning om vad dagen har att erbjuda.

Frukost nu iaf
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards