En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 april 2010

Av malin - 22 april 2010 15:12

Kom hem från Avesta för en timme sen typ. Har hunnit med mycket och handlat till en förbannelse. Men jag fick nå eget iaf, älsklingen köpte bh + trosor till mig eftersom mina tuttar har växt så jag inte kan ha någon, höhö. Sen handlade jag godis på Pickabo för 83kr, så ungefär 1,5 kilo, ikväll ska tjockas! 

 
Lunchade på Kina, super gott! Sen ner till Jessica och kikade lite och snacka skit. När vi kom hem så tog jag en promenad med Putte och sen ner till optikern och hämtade mina glasögon, så dom ska jag ha ikväll. Sen en vända ner till apoteket och fixad med Tobbes medicin. 

  

Nu är jag ensam hemma och dunkar Cock Sparrer för fulla muggar, ska snart vrida upp systemet ännu mera och börja storstäda. Hoppas på att jag får hem min älskade idag också, mys! Tobbe har ju åkt till garaget så jag blir ensam idag/ikväll, skönt! Eller ja, därför jag vill ha hit min fislisa, tjhihii.



Good bye fuckers!
/malintjus 

Av malin - 22 april 2010 08:18

Sitter med morgon kaffet nu, irriterad på min älskade hund som har pissat inne inatt, usch så ledsen jag blir. Men men, nu tar jag bort mat & vatten på kvällarna för att se om det blir bättre. 
Sitter nyvaken och naken med mitt kaffe, ska platta håret - sminka mig och göra mig söt inför färden till Avesta, ska shoppa idag igen med Susanne och Tobbe. Ska inte köpa så mycket mat eftersom vi snart flyttar, så ska köpa större saker nu, tjoho! 

Får se om dagens låt kommer i nästa inlägg, jag glömmer ju jämt att jag ska ha de, haha. Men jag ska försöka bättra mig. Vill ha början på juni nu istället så jag får göra ultraljud, längtar som en tok till de.

Nu ska jag nörda mera vid facebook.

/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards