En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 april 2010

Av malin - 16 april 2010 22:56

Jag vet att jag är seg på att skriva fast jag lovat en förbättring, men idag har jag faktiskt inte hunnit att blogga eftersom jag inte har varit hemma.
Vaknade klockan 7.20 eller då ledsnade jag på att få springa och kissa stup i kvarten så jag gjorde frukost och sen hämtade Susanne upp oss runt 8.30 Sen upp till henne och fixade lite, ner på stan och upp igen. Sen har vi varit där uppe hela dagen och haft det jätte trevligt. Kan ni tänka er, jag & Tobias har umgåtts en hel dag tillsammans med andra och vi har haft det trevligt, ja jag är då nöjd med dagen.

Sitter nu med thé klart till oss och ska ta fram smörgåsar nu för magen börjar bli lite hungrig. Sen blir det att sitta i köket och kolla på massa fulla människor som ramlar och snurrar och har sig, en riktig trevlig fredag. Blir nog en tidig kväller med tror jag.

Mera kort i bloggen kommer =)
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards