En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 april 2010

Av malin - 18 april 2010 11:05

Ja, vaknade för någon timme sedan, har käkat en brakfrulle, kaffe - te - hårdbrödmacka & mjukmacka, satan så gott. Skönt att få sovmorgon, var helt slut efter gårdagen;


Gick upp till Norelund och började med att stryka gardinerna och sen dona lite där medans Susanne, Andreas & Sabina åkte iväg. Busade med ungarna i parken, ungarna och jag jagade Tobbe, men jag orkar ju inte springa haha så ungarna fick göra de. Tog en promenad med alla hundar, mysigt. Sen käkade vi, faster Cenita kom över och gjorde oss sällskap också, fan va jag har älskat denna helg, den har varit fantastisk.

Ska upp till Norelund nu igen, ska dricka klart kaffet, lyssna klart på old music och göra mig iordning, smink är överklass har jag kommit fram till, naturligt kör vi på nu! 


Har 2 låtar idag som dagens låt,
1. Basshunter - Now youre gone


2. Basshunter - Camilla


Nu ska jag duka av bordet.
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards