En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 september 2012

Av malin - 18 september 2012 19:15

Dagen har varit tråkig idag den också, kunde inte somna inatt för jag hade en sådan värk i ryggen, halv 3 bestämde jag mig för att inte ge vika och somnade till slut. Tog en 40min promenad innan vi lämnade Svea, sjukt drygt eftersom Svea gick. Hem och tog en shake till frulle, gick till bussen men gick hem igen för jag hade så sjukt ont i nacken, typ kramper i halsen, knepigt! Men nu har det gått över som tur är, jätte vidrigt var de.


Nu sitter jag här efter att ha haft Tobbes farmor & farfar här på ett litet besök. De kom hem ifrån Kina igår och hade såklart köpt med sig lite saker till flickorna, jätte fina saker! Kanske kastar in kort sen med mobilen.

Julen börjar bli bättre, ihelgen är det loppis i Avesta parken så vi ska dit och kika lite, billigt - jaaa. Men va ska man göra? Vi kan liksom inte köpa nytt till allt och alla, jag köper hellre second hand än nytt, ja på vissa saker köpa jag nytt, men begagnat är helt okej!


Dags att borsta gaddarna på Svea. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards