En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 september 2012

Av malin - 6 september 2012 18:17

Nu tror jag att jag blir med randiga neger barn, hujedamig så det kan bli när man försöker bli smal. Men peppa peppa att jag ska försöka klara av detta, den som säger att det är lätt med shakes ljuger, det tar på en och jag vet att jag kan klara det bara jag ger mig fan på de och det är något som jag ska! Tobbe är och köper en bar nu så jag får tugga lite och det är ju helt okej! Sen har jag varit ut på 3 promenader idag och ikväll gäller plankan igen, jag har ju kört stenhårt med den, men jag har missat den nu i 2 dagar, så jag funderar på om jag ska göra ett antal extra ikväll.


Ikväll blir det att se på Lyxfällan och jag ska även skriva lite ekonomi själv så jag får koll, blir kanske en resa till Mora den här månaden och om ett par månader så ska jag försöka ta mig til Arbrå och pyssla om mig själv.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards