En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 september 2012

Av malin - 9 september 2012 20:28

Sitter i soffan och kollar på X Factor nu och gud va bra han var den första som sjöng, men sen vart de lite pinsamma, men det är nog därför jag kollar. Har varit ut till S & B med morsan, Tobbe och ungarna, drack kaffe och kollade på hundvalparna, jätte söta! Bokade in Bettan på ett datum när jag är barnledig, gosigt!
Snoret och jobbigheten är kvar och jag såg lite utav Törnrosa innan vi åkte. Imorgon blir det doktorn och ta bort stygnen - äntligen, sen blir det en promenad och tillbaka till shaksen, härligt!!!


Kollar ni på X Factor??
/PUSS malin

Av malin - 9 september 2012 12:20

Snoret bara rinner men ändå täppt i näsan, halsen känns som rakblad, men det går att sälja och sen är jag feber fri, tack för den! Men jag har ingen ork till något, ser ut som jag blivit påkörd av tåget, men det insåg att jag klarade mig så det backade och körde över mig. Såå nu har jag beklagat mig.


Tobbe är sjuk han med men på bättringsvägen och ungarna verkar bli lite sjuka de med, men hoppas dom klarar sig iaf. Hatar att se mina prinsessor sjuka. Och appropå prinsessor, Disney är den enda botemedlet, så nu har jag sett Den lilla sjöjungfrun, halva Snövit (somnade) och nu tittar jag på Skönheten och Odjuret, mysigt! Har även Askungen, Törnrosa och Aladin att se på.
Nu vaknade Svea så hon ska få lära sig vad riktiga barnfilmer är, de såg tidigare på första filmen med mig och Elvira verkade gilla den mer än Svea. Dags att fortsätta, hoppas ni har en bra dag! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards