En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 september 2012

Av malin - 10 september 2012 20:35

Herreminge, nu har jag sökt jobb och jag hoppas verkligen att det går i lås. Tobias puschade mig som fan och jag tog mig i kragen och körde all in. Jag är en väldigt drastisk människa och kan göra mycket på impuls känsla. Säger ännu inte vad det är beroende på hur allting går, men jag hoppas och snälla, hålla tummarna för mig! Det skulle ta 3 veckor innan dom tog kontakt, eller max kanske det stod? Antingen via mejl eller telefon om jag verkade intressant, hoppas hopas hoppas!


PUSS

Av malin - 10 september 2012 18:09

... På lite bilder så här kommer de :)

Av malin - 10 september 2012 00:16

Har precis gjort en inköpslista på IKEA för sisådär 500kr och jag hoppas jag får råd med allting, vart rätt så saftiga räkningar den här kommande månaden med både tandläkare, hemförsäkring och en ny barnvagn, men bit ihop och ta det som en super morsa, jag kan allt.

Kollar nu på Kronvittnet, en helt okej film, innan den så visades Svensson Svensson, en film som man tamme sjutton aldrig tröttnar på.


Jag måste försöka hitta inspration någonstans, eller jag har inspiration men jag har ingen självrespekt för att göra det jag vill. Jag skulle verkligen behöva någon som styr mig, som bestämmer vad jag ska göra, äta fixar jag, men ett träningsprogram som jag kan hemma och som jag kan utöva när jag har barnen hemma.
Funderade ett tag på om jag skulle börja på gymnastik med Tobbes mamma, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, vart ska jag göra av ungarna när jag ska träna?? Men jag kommer väl på någonting där också??

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards