En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 7 september 2012

Av malin - 7 september 2012 22:25

Meningen var ju att jag och Tobbe skulle se på en film som heter X project eller Project X, men jag fastnade vid den här filmen istället på 4an. Den är verkligen bra fast jag egentligen inte tycker om sådna där filmer.

Har skrivit lite granna och det känns även bra, har sovit i stort sett hela dagen och jag har haft tid att tänka en del.

Tobbe & jag har även pratat och det änns även de jätte bra, men självklart jobbigt att vara med varandra.


Annars då? Hur går det med dieten? Jag har ju kommit till insikt att det blir shakes till frukost, lunch och sen middagen består av LCHF, jag kan ju verkligen inte bara dricka, jag måste ha mat, så jag valde mycket nyttigt och jag är själv nöjd med beslutet. Tränar lite med övningar här hemma och går promenader.
Dags att bli en milf, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards