En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 september 2012

Av malin - 17 september 2012 12:58

Dagen började med ett så jädrans tråkigt väder så det vart Disney prinsessor som fixade upp värmen här, dans och skratt för flickorna, nu sover dom så då kollar jag vidare, just nu är det Ringaren i Norte Dame och det är också en favorit, jag kan verkligen inte säga en enda gamal klassiker som jag inte gillar. Likadant är det med Astrid Lindgren filmerna, jag zappar aldrig förbi en sådan film, då skiter jag i om jag kollade på ett program, jag är en riktig barnfilms älskare!


 


Annars så sitter jag och kollar efter lite mer till julen, jag hittade gardiner till mitt och Tobias köksfönster, både han och jag fastnade så till båda fönstrerna skulle gå på drygt 300:- men när jag bestämde mig och klickade på beställ så försvann kappan, skit! Ringde och tog fort hela beställningen, så nu blir det ner på stan och kika. Är ju höst marknaden nästa månad och då ska vi se om vi hittar något. Kikar även på om jag hittar några fna klänningar till flickorna som dom kan ha på jul/julkorten.

Någon som vet en bra sida för gardiner & klänningar, inte Jotex!


Hoppas ni har fint väder iaf! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards