En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 27 april 2011

Av malin - 27 april 2011 11:43

Har varit ut på en promenad med Svea & Putte, gick lite i Svea parken och sen hem för de blåste mer än jag trodde. Gick sen till banken och kollade kontonen, in och skulle ha en bank dosa men vi fick inte tag på Birgitta så nu väntar jag på att dom ska ringa tillbaka för det tog en sådan tid. Sen öppnade jag ett konto för Svea.


I love my sweet boy!

Av malin - 27 april 2011 09:47

Datorn har varit död hur länge som helst nu men nu är jag tillbaka med en fixad dator, jippi!! Hart gått igenom min sida på Bloglovin, haha, hade drygt 600 inlägg, yeeeesuuush! 

Svea sover lite nu men jag ska klä på mig och ta en promenad med henne och Putte sen vidare med henne. Tobbe sitter i köket och pluggar matte, han är ju ledig ifrån skolan men matte pluggar man på onsdagar så han slapp den inte, mohaha!


Det verkar inte bli så många på dopet iaf, det ska ju svaras senast tisdag så vi får väl se hur det blir med de. Bakar ju ändå bara till dom som svarat.


Nu lite facebook innan vi går ut i solen.

/eran malin

Ovido - Quiz & Flashcards