En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 11 april 2011

Av malin - 11 april 2011 21:10

Usch det bara värker, halsen bränner, snoret rinner och jag trycker i mig mer negerbollar och dammsugare, sen sköljer jag ner de med den godaste drickan ever.. Coca Cola Vanilla   


Älsklingen tog sig i kragen efter lite fjäsk av mig å satte upp hyllorna i sovrummet. Jag packade ner Svea i vagnen och Putte i koppel för låta illa skulle de tydligen göra, då menar jag inte ifrån slagborrmaskinen, hehe.

Kom hem och det är helt perfekt! Så ska köpa lite vaser och mer ramar så blir allt på topp! 


Älskar min söta rara underbara fästman, Tobias Steinbach   

/din egna malin

Av malin - 11 april 2011 15:11

Svar till Amanda; Haha ja visst ja!


Har satt upp lite tavlor nu och ska ta och fortsätta i vårat sovrum, vill verkligen bli klar där oj oj oj så snyggt det blir! Sen fortsätta i garderoben och få ordning där. 


Dagen började med lite plock i sovrummet, vek alla kläder och stoppa ner dom i byrån och sen ville My ha sällskap på stan så tog en snoa där. Sen hem å laga mat, Svea satt i sin stol och käka hon med, gud så glad hon var. Sen kom tant Tetta på kaffe och nu har jag satt upp lite tavlor för hon har åkt.


Svea vaknade nu, bloggar mer sen.

/malintjus

Av malin - 11 april 2011 08:55

Börjar att berätta om gårdagen;

Runt 10 tiden så var vi rullande mot Valbo - Gävle, Vid 11 så möter vi upp broder, Kewa och sen var Tommy med också, gud så glad jag vart! Lunchade tillsammans, tog kotlettrad med strips, bea och rattatouille (STAVA?!), har tyckt det ser ut som kräka och petat bort de, men var tvungen att testa och jösses så smaskigt det var!

Broder & gänget åkte och vi intog start position! Mia i början med inköpslistan och pekade på vad vi skulle ha, jag med rullsaken där jag stoppade allt. Tobbe & Micke gick i sin egna värld och kollade på skåp. 

Kusin Jässica kom och sa hej med precis i slutet på IKEA, men jag han iaf att träffa henne.


Kusinerna (Tommie & Jässica, hade ingene nsam bild på primadonnan!)

 


Gick in på Köpis efter IKEA men hittade ingenting.

Känner mig jävligt nöjd iaf, inga spontanköp, valde bort saker ifrån listan, bytte till nå billigare. Tack allihopa!


Idag blir det att skruva upp allting på väggen, möblera om och fixa till allt. Detta efter klockan 4 vill säga. Tetta skulle komma och leka med oss och senare skulle My, Micke och lille Hugge komma, jordgubbspaj då tro?


Sometimes I wanna se you in pain!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards