En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 april 2011

Av malin - 5 april 2011 21:28

Gick ut runt 10 tiden med Svea och väntade ett litet tag på My, Hugo och en vän till My som hette Tiffany. Strosade runt ett tag och sen stötte vi ihop med Anna och hennes gäng hehe. Spanade in Julia lite och jösses så söt hon är. Strosade vidare och en till tjej ankom, Sofie tror jag de var (shit va kass jag är på namn). Sen lämnade dom oss och vi gick till Erikshjälpen parkeringen och snackade med Micke, upp till den andra bilen och sen kom Tobbe.

Allting hade gått bra för honom som tur var!

Sen gick vi alla vidare till centrum fiket och fikade, därefter ner på stan och Micke gick tillbaka till bilen och My hängde med oss ner till Ica. Handlade och gick hem varförsig. 

Efter mycket tänkade så tog jag en promenad med Putte och ringde farmor, älskade farmor, allting verkade bra men maten var skit äcklig på sjukhuset, stackarn!

Kastade ner Svea i vagnen och gick ner till Ica igen och köpte majs krokar som tant My hade bjudit på idag som hon tyckte om. 


Nu sitter vi här och njuter av varandra, ska tydligen spela kort nu.

/malintjus

Av malin - 5 april 2011 09:23

Idag är vi ensamma jag, Putte & Svea, Tobbe är inte ens på jobbet så nu är vi helt solo. Älsklingen är nänmligen på den där förbannade rättegången som skulle ha varit förlänge sen men advokaten är ju inte den snabbaste, men när man väl oratar med henne i telefonen så är hon jätte bra, har jag uppfattat det som iaf.


Högt upp på pappa :)

 


Nöjd Sara när hon var här.

 


Nu ska jag prata med mamma i luren!

/malintjus  

Ovido - Quiz & Flashcards