En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 april 2011

Av malin - 8 april 2011 08:40

Såg denna på facebook, jösses!


Av malin - 8 april 2011 07:44

Tror jag har blivit kär igen, jösses. Känner mig lite som en pedofil, va kan han va? Haha, ser ut som en 15 åring typ. Men rösten, oooh.


Av malin - 8 april 2011 06:50

Veckan har gått jävligt fort, tiden går ju fort när man har roligt och det har jag varenda dag, förutom dom gånger Svea vill vara på vrång humöret. Har varit ute och gått varenda dag och tänkte summera vecka lite snabbt.


Måndag; Lugn och go dag.

Tisdag; Umgicks med My.

Onsdag; Umgicks med My & Fia, vattenskada.

Torsdag; Umgicks med Marlene & Anna, fick mitt HM paket.

Fredag; Lugn och go tror jag :)


 


Helgen blir skön iaf, idag åker ju Tobbe till Grängesberg så han kommer hem efter lunch och sen får vi se vad vi gör av dagen. Lördag blir det tvätt hela dagen och försöka få lite ordning här hemma. Söndag blir det finally Valbo!!


Har världens gladaste bebis nu!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards