En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 april 2011

Av malin - 13 april 2011 19:42

Hade ide torka på dagens middag och fläskfilén var tvungen att göras, hmm.. Stekt potatis går snabbt och till de stekt fläskfilé med ärtor & morötter, kall beasås och ett glas Chardonnay, yummie! 

Nu försöker prinsen lägga Svea och jag sitter och hostar lugnorna ur mig, blir nog en whiskey så de kanske försvinner snabbare eller så blir jag tröttare? 


Verkar inte gå allt för bra för gubben och dottern.
/malintjus 

Av malin - 13 april 2011 12:49

Prinsen kom hem på lunch och gick nyss, dagens lunch bestod av potatis plättar, bacon och lingon sylt, yummie yummie yummie! Svea sover och jag har börjat med att flytta ut allt bröte ifrån sovrummet. Ska ner med en massa skit till Röda Kroset (Just for you grandma), så man göra lite nytta i livet, drar våra strån till stacken som man kan säga.


Sen blir det posta brev så jag får mer mamma dagar, måste tyvärr ta ifrån Tobbes, sorligt nog men så är det. Sen hem till My som fyller år, åter grattis! Sen blir det att fortsätta här hemma, älskar detta!


Svea blir bättre och bättre, skööönt!
/malintjus 

Av malin - 13 april 2011 09:56

Svar till Emelie; I know! Det är kärlek för munnen :)


Vad är det för dag idag?
Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Mys fördelsedag, hurra hurra hurra!!


Sitter och kollar på Rorri nu och dricker morgon kaffet med Svea. Igår så var vi till Lätt akuten med henne och det gick bra, hon hade en inflammation i höftleden, men det skulle gå lver om ett par dagar, annars skulle vi återkomma.


Snoret rinner som vanligt, men nu har jag en trött bebis.

/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards