En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 april 2011

Av malin - 1 april 2011 16:39

Vart inge Avesta idag som jag hade hoppats på och sen får vi väl se hur det blir imorgon om vi tar oss dit, jag hoppas på det iaf, även fast ingen vill umgås med oss, snackade om familjen mobbad.


Nu ska vi upp på stan som familjen bäst och gå in på Expert och lämna filmrullar. 

/mamma bravo!

Av malin - 1 april 2011 13:44

Jösses vad stor hon är och hon bara växer. Idag så var vi dit och då fick vi dessa siffror;

Längd; 67cm

Vikt; 7755g

Jämfört med hon föddes;

Längd; 52

Vikt; 3650g


        


Nu ligger hon brevid mig i soffan och sover, min älskade dotter, fler barn blir det i sinom tid. Vill att Svea ska bli lite äldre först, haha. Men både jag och Tobbe vill ju ha en riktigt stor familj.


Va händer idag?
/malintjus 

Av malin - 1 april 2011 09:31

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en promenad ner till bvc i regnet med Svea. När avtar lite granna men duggar, hoppas det blir uppehåll annars blir det så drygt.


Får se vad denna helg har att erbjuda, kanske film med Marlene?

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards