En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 april 2012

Av malin - 23 april 2012 16:16

Sveas feber har äntligen försvunnit, men det vart inge dagmamma idag eftersom hon hade feber imorse. Men imorgon blir det en sväng dit. Men jag har hunnit med mycket fast båda barnen varit hemma och Tobbe borta. Har bakat 2 limpor bröd, gjort en underbart god lunch, matvete (ris till de andre) och korvstroganoff, nu gräddar jag 14 frallor som snart ska åka in i ugnen och därefter blir det att fixa till en sydafrikansk laxgryta. Kanske kastar ihop nå mera?


Undra hur många gånger låten When I hold Ya - Moa Lignell har spelats idag på Rix FM, tror jag är uppe i 4 gånger på 6 timmar, men som tur är så är den ju så grymt bra så den tröttnar man inte på.

Annars då? Jodå nedräkningen har börjat, snart fyller min underbara älskade fästman 25 år och det ska verkligen firas med nära och kära hoppas jag! 
Igår shoppade jag med svärisarna i Borlänge på alla möjliga affärer och är äntligen klar med alla presenter.


Bjuder på lite bilder innan jag sticker, puss på er! 

BTW!! Älskar min nya gris, är den inte läcker?


Idag

     


Igår

   

Ovido - Quiz & Flashcards