En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 april 2012

Av malin - 9 april 2012 23:09

Hej å hå luden tå! Idag har det varit en skön dag, bara slappat och fick lite sovmorgon innan Tobbe inte orkade längre och gick å la sig, så jag och Svea gjorde frukost och medans hon käkade gröten så plockade jag i ordning efter gårdagen. Hade ju svärföräldrarna här igår på påskmiddag och jag fick godkänt på mina gratänger och efterrätt - äppelpaj. Alltid kul att höra att det var gott, de dom hade med sig gick också ner, nubbe och Xante. 


Har varit lite dålig på bloggningen på sistone, brukar ju ha dalar i bloggen, med sen kommer det ett par fina toppar, hehe. Men i det stora hela så har jag börjat pluggat, ska prata med rekotrn i veckan om dagmamma till Svea, vi är biviljade så nu ska vi bara på möte, gött som faaaan!!! Tobbe går på MiROi och Elvira sover för det mesta och växer som ogräs.


Ska frösöka bättra mig, men det är svårare än vad ni tror. 

/malintjus

Ovido - Quiz & Flashcards