En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 2 april 2012

Av malin - 2 april 2012 19:40

Boy you got my heartbeat running away..

Dagen började bra med ett skolmöte, introduktionen skulle hålla på till kl 14, men efter 1 timme fick man gå hem och det gjorde jag så vi fixade lite käk och sen ner på stan. Mötte upp svärmor och handlade på bolaget för 500kr och sen vart det ÖB, Franzens & ICA, nu är vi klara inför påsken, så låt den komma!

Ska göra ett försök på punchrullar så Tobbe tog Svea och gick och handlade, bara det att dom hade ingenting på varken Hemköp eller Coop, så han är nu på ICA i snöovädret. Vem fan skickade hit de?!?!!


Boom booom boom booom away...

Elvira ligger i gymmet och är superduper glad efter att ha varit hos mormor och moster hela eftermiddagen. Imorgon bitti så ska jag till gymmet och hoppas min träningsvärk ska ge med sig. Ska väga och mäta mig på söndag så nu ska jag ge järnet, yäää!


Ikväll är det sista Familjen Annorlunda, synd tycker jag, men hoppas på ett dunder avsnitt!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards