En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 april 2012

Av malin - 12 april 2012 12:54

Njuter nu utav ICAs ekologiska te med smak av havtorn och skogsbär har jag för mig att det är, ruskigt gott iaf. Morgonen startade bra, jag och SVea hade egen tid fram till 11, då vaknade Elvira så vi alla kollade på Bamse medans vi väntade hem pappan i lägenheten. Så på förmiddagen har jag hunnit med att roa kidsen, fixat tvätten, dammsugit hela lägenheten och gjort raggmunkar. Nu har vi ätit, barnen sover och Tobbe är tillbaka på MiROi så jag ska väl ta och kolla lite i mina skolböcker innan änglarna vaknar och teet kallnar. 
På em ska jag skura och sen gå ner till biblioteket och kolla om jag hittar mera fakta till mina redovisningsuppgiter!


 

Vad gör ni alla idag, har ni lika soligt som jag?
/malintjus 

Av malin - 12 april 2012 00:47

Var in och anmälde mig som en test person till Teutonia barnvagn och efter att jag fyllt i alla uppgifte så kom jag till en sida där man kunde designa sin egna barnvagn och jösses så snygga tyger och mönster det fanns, har suttit och blandat om en massa, här är en utav alla 400000 jag gjorde, hehe.



Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon blir det en bra dag har jag bestämt!
/malintjus 

Ovido - Quiz & Flashcards