En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 10 december 2012

Av malin - 10 december 2012 19:37

Imorgon ska svea ha lucia uppträdande och vi har bokat lite kaffe koppar, det blir 1 mindre saft, men vad gör de?
Jag, Tobbe, Elvira & Tetta åker härifrån och möter upp farmor Mia utanför Kopparhallen, där kommer även Svea faster vara och kusin (som är med i tåget). Värsta stora tjejen, sen är de 14 dagar kvar till julafton och jag längtar, var ner idag och handlade några till, så nu fattas 3 klappar och de inhandlas snarast. 

Barnen är nu lagda och jag ska börja med att göra mig lite tjejig tror jag, noppa ögonbryn, platta håret, måla naglarna och klippa dom, jaa.. Nu blir det lite egen tid. PUSS



Saknar er två tjejer JÄTTE mycket!!! 

   

Av malin - 10 december 2012 19:30

Ingen händelse som jag vet såhär på rakarm, men det är väl mer mitt beteende som jag ångrar. Jag ångrar att jag inte har haft mer stake i mig i mina yngre dagar, att jag har vågat sagt vad jag tycker och tänker, vad jag egentligen vill, gått in egna väg, men nejdå. Men men, hade jag inte vait mesig så hade jag inte suttit här idag. 
Men nu har jag stake nog i mig så de blir bra! =)

Ovido - Quiz & Flashcards