En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 8 december 2012

Av malin - 8 december 2012 21:51

Nu har jag precis skrivit om första fyllan i förra inlägget, gud så nostalgisk man kan bli och va kul det är när man kommer ihåg så pass mycket. Känns som om att det var igår man gjorde de där, man drack och rökte, oj oj, det var ju lite farligt då för man kunde ju bli påkommen, nu vart jag ju nästan alltid påkommen, men jag kom undan ett par gånger med :) 


Nu väntar jag på att Tobbe ska komma hem så vi kan fortsätta kolla på Twilight. Sitter med en stor maabou kaka som snart är borta, men vad gör de? Det vart iaf 41min på gåbandet idag med, svettades som en gris och det var härligt! 

Twilight nu då, ja jag gillar de faktiskt, jag trodde ju att jag inte skulle göra de, men oj så skenet bedrar.


Nu ringer han, dags att sluta blogga! PUSS


 

Av malin - 8 december 2012 21:35

Kan man kalla det barn om det är för 11 år sedan, när jag var 11 år alltså? Isf har jag ett.

Min första fylla, ett riktigt minne. 


Jag hade sovit hemma hos Tessa och det skulle vara fest vid rampen (Sandarne - Hälsingland) och alla coola skulle ju dit och dricka, jag & Tessa kunde inte vara sämre, så jag sa till mina föräldrar att vi skulle till Tessas syster för att vara barnvakt till hennes ungar i Mohed och att mottagningen kunde vara lite kass, självklart fick jag ju de, bara jag ringde när jag kommit fram.

Hoppade på bussen till Mohed och han knappt komma in i huset förrens det var dags att dra igen med nästa buss så vi inte kom försent. Vi hoppade av och tyckte vi var tuffa bland alla andra ungdomar. Vi drack, fnittrade, sjöng och vart berusade.

Sen började de ringa å ringa å ringa. FAN!! Jag hade ju glömt att ringt mamma och nu skulle hon checka läget. Nejhejdu tänkte jag och svarade inte. Jag var ju barnvakt och hade inte tid med henne.

Hade det jätte roligt och var väldigt tönitga, men just då var vi coolast. Sen ringde vi hennes syster som kom och hämtade oss och precis innan vi gick in i huset så såg jag en kille med en gul tröja (grannpojken deras). Vi gick in och däckade direkt på övervåningen i varsin säng. 


Hela huset vaknade dagen efter av att hemtelefonen gick i ett. Morsan hade då ringt till Tessas mamma som i sin tur hade sagt det Tessa hade sagt - vi ska på fest. NEEEEJ! Svarade till slut och hon var då fan inte glad.

Mamma - Vart är du?!!
Jag - Hos en kille i gul tröja. 
Mamma - VA?!
Jag kollar mig lite och ser att vi inte var där utan hos Tessas syster.
Jag - Förlåt, jag är hos Tessas syster som jag sa, vad är de?
Mamma - pappa kommer och hämtar dig nu, gå till macken!!! Jag vet vad du gjort.


Bara att packa ihop och gå, brorsan var med i bilen också ich både han och pappa satt med ett varsitt brett flin och skrattade lite lätt när min bror sa;
HAHA, mamma kommer att döda dig.

Jag har aldrig mått så dåligt någonsin, men jag fick sota för de, 6 månaders utegångsförbud.

Av malin - 8 december 2012 01:04

Ni som känner mig så pass bra vet att vampyrer och dylikt inte är någonting för mig, men det har jag fått käkat upp nu. Har precis sett de 2 första filmerna av Twilight och de andra har jag också som jag ska se. Men jag vet inte riktigt om Tobias orkar se fler eftersom han ska köra bil imorgon, men jag är barnledig så jag kommer inte kunna slita mig tror jag!!


Ovido - Quiz & Flashcards