En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 7 december 2012

Av malin - 7 december 2012 10:53

Jag har nog bara en favorit film som jag har haft i sjukt många år.. En klassiker - Grease, med Danny & Sandy, två små gullungar som blir förälskade. Mysig och roliga film, musiken i den är underbar och jag älskar stilen. 

Av malin - 7 december 2012 10:44

Människor idag klagar som bara den tycker jag, det är för kallt, det är för varmt, det blåser för mycket, det finns ingenting att göra, dåliga program, hemska program, elaka barn, fet mat, dåliga dieter, halka, för mycket grus, för mycket löv, för mycket vatten. Kan man aldrig vara nöjd? 

Just nu så irriterar jag mig nå sjukt mycket på tjatet om snön, hur fan tror ni folk gjorde förr? PLANERA era turer, sov på jobbet, jobba hemifrån, plogarna går varma hela dagarna och samt nattetid, de jobbar så mycket de kan.

Sen är de ståhejjet mot julkalendern, den spelades liksom in fö 1 år sedan och hur ska de då kunna ändra i programmen nu? Det är ju inte så att de spelar in nya dag för dag. 


Ajaa, nog med surigheterna, jag tvättar på här hemma och diskmaskinen går nu också, barnen sover lite granna innan vi ska ut när Tobbe kommer hem på em, blir att åka pulka i backen. Hoppas vädret håller i sig och så att de inte blir skit väder, men vad gör de, finns inget dålig väder bara dåliga kläder! ;)

PUSS

Av malin - 7 december 2012 08:17

Morgon kaffe med finaste Tobias och Vakna! Med the Voice :)

Ovido - Quiz & Flashcards