En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 december 2012

Av malin - 6 december 2012 23:35

Är ju såklart att mina barn får ha det bra, men om det nu bara gäller mig så.

Jag vill ha ett yrke som jag trivs med, just nu vet jag inte riktigt vad mitt drömyrke är förnågot men jag hoppas att någonting ska leda mig in på den banan. Sen är det väl att få körkort, hus, bil, föera barn, jag vill ha massvis med barn och även att jag ska få fortsätta leva mitt liv tillsammans med Tobias.

Av malin - 6 december 2012 23:26

Känns jätte dumt att inte ha orkat bloggat, men jag har varit så sjukt jävla förkyld så jag hara inte haft orken till att sitta framför datorn. Mobilen har jag bara kollat fb och instagram, men knappt orkat göra någonting där med. Nu känner jag mig lite bättre och har masat mig upp till datorn. 

Tog en liten gåtur med små intervaller på gåbandet som jag köpt, Tobias sprang i en halvtimme och jag gick 15min, sen gjorde han sit ups och armhävningar, men jag känner att min kropp inte tål de. 


Har försökt knäppa kort på barnen idag till julkort men det gick väl sisådär. Annars då? Någonting nytt? Nej, allting är väl samma lika som vanligt, julen närmar sig och fler julklappar har inhandlats men det fattas några. Syster kommer att komma senare än planerat men det gör ingenting, huvudsakligen är att hon kommer och det betyder mest!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards