En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 9 december 2012

Av malin - 9 december 2012 23:26

Jag är verkligen ingen vampyr älskare och såna där onaturliga krafter är absolut inte min grej, men jag kunde verkligen inte slita mig ifrån dessa. Jätte bra filmer, allihopa. De var ju sega i början, men det hände ändå lite saker, men sen kom allting, kabom!! Man ville bara ha mer och mer, det fick man också. Bra slut, några frågor återstår, men det gör de väl jämt i filmernas värld? Alltid lite spekulationer.


5/5 herrejösses. Rekommenderas varmt!!


Bilden är lånad från TwilightSweden (klicka för att öppna)


 

Av malin - 9 december 2012 23:15

Nu på senaste tiden så kan jag inte komma på nå pinsamt ögonblick så sätt, när jag var liten så var de mycket pinsamheter, men då tyckte man ju faktiskt att allt var pinsamt. 

Men de är väl de ögonblicken som man kanske råkar släppa en brakare eller skita riktigt illa när man är borta. 

Av malin - 9 december 2012 01:31

Förbjuda pepparkaksgubbar i lucia tåg? Nej nu börjar de väl gå för långt. Luciatåget blir väl snart Ku klux klan tåget?! Mina ungar ska få säga negerboll, sjunga nationalsången vart de vill och klä sig till vad de vill i luciatågen!!

 

Jag förstår verkligen inte vad man får ut utav att förbjuda allting? Vi är väl lika mycket värda allihopa och vi har väl rätt till våra traditioner här i Sverige precis som Norge, Danmark, Tyskland, Kina, Iran, Irak, Pakistan, Usa.. Ja jag kan skriva alla jävla länder här!!! När jag bodde i Norge så försökte inte jag ändra på deras kultur eller traditioner, jag tog seden dit jag kom och accepterade, de firade studenten med ett jävla ståhejj och nationaldagen ska vi inte ens prata om, skulle det vara så här i Sverige så skulle jag bli lycklig, att hylla vårat land, vårat hem!! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards