En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Missing People och kalops!

Av malin - 16 januari 2015 11:57

Nu har det gått många dagar och många nätter, snön ligger kvar och kylan biter sig på in på natten. Så är det här med vädret iaf och jag tror det är likadant hemma i Hälsingland, där i Söderhamn/Bergvik är Johan Mimon försvunnen.
Han är 27 år, 188 cm lång och väger ca 85 kg.
Han kan vara klädd i en mörk munk-jacka med vita ränder och bar förmodligen en ryggsäck.

   

 

Jag tror att det är någon/några som sitter på information som är viktig för polisen att veta.  Om ni ser eller hör något så kontakta polisen på 11414 Alla tips eller iaktagelser kan leda till att han hittas.

 

Annars då? Korven håller på att tinas, Twilight går på så jag har något att se på, flickorna springer runt (japp, idag blev de hemma) och leker, började kika på Frost men jag gick ner och då följde dom med. 
Efter lunchen så ska vi hem till Jenny, V & V för lilla V fyllde år för några dagar sedan och har kalas imorgon, ,en vi kommer hellre dagen innan. 
Ikväll till middag blir det någon slags kalops, har inga lagerblad eller pepparkorn, men det kanske jag hittar på, orkar inte handla, haha!
/yours truly malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards