En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av malin - 1 januari 2015 08:32

Usch vilken hemsk rubrik, men det känns som om att jag varit lite otrogen med en annan bloggportal! Mitt bloggande har sjunkit till botten och jag vill så gärna börja blogga igen, men den där portalen suger musten ur mig, jag förstår mig verkligen inte på den! 
Nu ska jag försöka föra över de inläggen som jag knåpat ihop där, försöka få hit dom till denna portal, någon som vet hur man gör?

Men iaf, nu är det ett nytt år och jag tänker inte säga en massa nyårslöften som jag vet att jag inte kommer hålla, men jag har lite saker som jag ska förbättra under 2015;
- min vikt ska minskas och hälsan förbättras
- rökningen ska minskas och helst sluta 
- skaffa mig ett vik eller åtminstonne ett sommarjobb
- vara mer aktiv med barnen
- laga mer husmanskost
- ta vara på de jag har här i livet och de som verkligen vetyder något


Skriver min månadslåt lite senare, nu ska jag dricka lite kaffe, kolla på Glee för att sedan fortsätta städa och tvätta här hemma. 
/yours truly, malin

Ovido - Quiz & Flashcards