En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av malin - 14 januari 2015 19:30

Hittills, nu har det bara gått 1 dag sedan jag gjorde tatueringarna på handen och jag har bara fått bra respons, de tycker dom är snygga och en fin mening med dom. 
Jag föväntade mig att alla skulle idiot förklara mig, tycka jag var dum som tatuerade in Tobias bokstav och vår årsdag, men det tycker inte jag. Jag älskar honom så mycket att jag skulle kunna skriva hans namn, men tyckte de vart finare med bokstaven. 

   


Nu är jag iaf klar med Hälsopedagogiken, hallelulijah!! Den enda kursen som jag verkligen tycker inte har givit mig någonting. Jag har inte fått ut ett smack eller lärt mig något givande. Självklart har jag lärt mig något men inget nytt eller välbehövligt. Joo! Det enda bra med kursen var väl att jag slutade röka, haha!


   


På måndag blir det Vård & omsorgsarbete 2 och den ser jag fram emot, hoppas inte den är lika seg som den här utan kanske lite mer studier, jag tycker om när det är mycket att göra så jag verkligen får kämpa. 

 


/yours truly malin




Av malin - 14 januari 2015 07:05

Frukosten är intagen och teet sörplar jag sakta i mig. Flickorna tittar på Disney Channel och jag kollar på min serie, Glee. Det går inte undan, men i bakgrunden på allting så är de på, varesig jag pluggar eller bloggar :) 
Serien är helt okej, är nu inne på säsong 2 avsnitt 21, helt okej, lite för töntig ibland, men jag kan inte avsluta en serie utan att ha sett klart alla avsnitt. Sitter redan och funderar på vad nästan serie ska bli, den måste vara färdig släppt med alla avsnitt, jag hatar att sitta och vänta på att avsnitt ska släppas, jag vill se allt på en gång.


 


Dags att ta fram kläder till flickorna och sen åka iväg till dagis och jag hoppas de skottat så jag slipper plumsa i snö vallarna. 
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards