En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av malin - 19 januari 2015 20:15

För några dagar sen så blev jag så sjukt sugen på kalops så jag slänge ihop de och jag trodde jag skulle dö. Satan i gatan va gott det var och jag kunde inte sluta äta, men fick hejda mig till slut eftersom magen sprängdes nästan!
 

 


Var till S & B för någon dag sedan och flickorna var exalterade påväg dit och när vi hade varit där så däckade vi nästan allihopa i soffan till Frost.


 


Idag började min nya kurs, Vård och omsorg 2, hoppas verkligen inte den är så tråkig som jag tycker att den verkar vara, men jag ska dyka ner i det där imorgon fm innan jag kommer ha möte med min handledare i Forever :) Denna gång blir vi hemma hos mig så jag ska försöka att hinna med lunch innan hon kommer eller om jag åker till Hedemora och pluggar där så jag inte börjar tvätta städa och skit. Just ja. Listan, jodå det går sådär med den, men jag försöker, jag ska banne mig göra mina punkter nu innan jag lägger mig!

 

Nu ska jag lyssna klart på webinaret från Forever.

/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards