En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 28 februari 2018

Av malin - 28 februari 2018 10:35

Jag började använda Rituals produkter efter att ha fått småflaskor utav svägerskan, sen blev jag såld! Köpte mer på Ålands båten i somras och sen har jag fått mer utav både svägerskan och svärmor i presenter. Så självklart tyckte jag att Alva också skulle få lite, så nu har vi testat massage oljan och badoljan, nu inväntar jag bara hud lotion, antingen köper svärmor den åt mig nu när hon är i Stockholm eller så får jag åka till Borlänge och köpa den. 


 


Idag så ringde rektorn för Grytnäs friskola och berättade att Elvira hade fått plats där, så till hösten börjar hon också där. Gissa om det är någon som är super taggad! Vi har ju lite små skola här hemma om dagarna, inte just nu för det är sportlov, men ibland vill hon lära sig att skriva mera och räkna, så svenska och matte har vi tillsammans. 

Knäppte lite kort igår på flickorna för mamma ville ha, så jag blev nöjd med dom, Svea & Elvira fick själva välja vad dom ville ha på sig, som alltid! 


 


Nu ska vi packa klart deras väska för en semester helg med farmor & farfar, tanken var först att dom skulle åka till Stockholm fre-lör, men eftersom vädret ställer till med mängder utav snö och tågen velar så blir dom hemma, men dom skulle ändå hitta på något med barnen, så vi packar lite allt möjligt. 

/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards