En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 27 februari 2018

Av malin - 27 februari 2018 08:46

Igår satte jag mig hela dagen och la i varor på matsmarts hemsida. När prinsen sen kom hem så gick vi igenom de jag lagt i, la till och tog bort vissa produkter. Men för ca 500kr blev det allt, men sparade 1200kr så det känns bra! Fast egentligen så är det väl lite onödiga produkter, men handlade lite till bröllopet så det känns underbart!


 


Igår så åkte jag och handlade pellets till svägerskan, dom är i Örebro och behövde fylla på med två säckar, men det var ju slut på ByggMax så jag fick åka till Karl Hedin, gick in i butiken för jag åker inte in med bilen och krånglar. Men va satan, dom vägde ju 16kg st och jag skulle ha 2. Herrejäklariminskymmning va tungt det var! Men jag fixade de och sen hem till dom och fyllde på tunnan. 

Idag kommer fina Tetta hit medans Amanda är i stallet och även min faster kommer på em/kvällen innan eller efter hon hämtat min kusin på tåget. Annars händer inte på mycket, låg kvar i sängen till kl 8 med Alva, hon babblade på som tusan och var så nöjd, så då blev vi kvar. 


Nu har kaffe dropparna i maskinen droppat klart så dagen kan börja!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards